25 Nisan 2011 Pazartesi

SHUD 11. Olağan Genel Kurulu

17 Nisan 2011 tarihinde gerçekleştirilen Sosyal Hizmet Uzmanları Derneği 11. Olağan Genel Kurulu'na ilişkin Genel Başkanımız Murat ALTUĞGİL'in açıklaması aşağıdadır.

Değerli Meslektaşlarım,

Meslek Örgütümüzün 11.Olağan Genel Kurulu 17 Nisan 2011 tarihinde Ankara'da Avrupa Toplulukları Araştırma ve Uygulama Merkezinde geniş bir katılım ile gerçekleştirilmiştir.

Genel Merkez Yönetim Kurulunca 2009-2010 yılları faaliyet ve mali raporları genel kurul üyelerine sunulmuştur.Yapılan seçim sonucunda Genel Kurul üyelerinin oy birliği ile aşağıdaki kurullara görevler verilmiştir.Yönetim Kurulumuz aynı zamanda görev dağılımı yapmıştır.

Bilgilerinize sevgi ve saygılarımla...

Murat ALTUĞGİL
SHUDER GENEL BAŞKANI



GENEL MERKEZ YÖNETİM KURULU

1. Murat ALTUĞGİL (GENEL BAŞKAN)
2. Hasan GÜNEŞ (GENEL BAŞKAN YARDIMCISI)
3. Hakan ERDOĞAN (GENEL SEKRETER)
4. Hakan ŞAHİNKOL (GENEL SAYMAN)
5. Emrah KIRIMSOY (VEZNEDAR)
6. Nalan UYSAL (ÖRGÜTLENME VE SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİ)
7. Figen PASLI (ÖRGÜTLENME VE SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİ)
8. Kemal GÖKCAN (ÖRGÜTLENME VE PROJELER)
9. Hakan ACAR (EĞİTİM ÇALIŞMALARI VE YAYINLAR)

GENEL MERKEZ DENETİM KURULU

1. Hüsamettin ÇETİN
2. Gonca ULUOCAK POLAT
3. Meriç GÖZDEN

ONUR KURULU

1. Prof.Dr.Beril Tufan
2. Prof.Dr.Gönül ERKAN
3. Doç.Dr.Ertan KAHRAMANOĞLU
4. Doç.Dr.Kasım KARATAŞ
5. Prof.Dr.Veli DUYAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder